OVER ONS

Wie zijn wij?
Neem Contact op
jouw merk online op het netvlies gebrand

Onze kernboodschap

Wij helpen ondernemers die het liefst van mens tot mens communiceren, maar niet achter willen blijven in deze digitale wereld en daarom op een persoonlijke, verfrissende manier online goed zichtbaar willen worden met hun website en op Instagram.

Online branding

MISSIE

Jij bent je merk. Jouw meerwaarde is uniek en dit moeten jouw ideale klanten proeven en herkennen. Wij maken dat je website en je Instagram account jouw boodschap ademen. Zodat je je publiek niet alleen informeert, maar ook laat dromen.

Online branding

Voor wie

Voor coaches, trainers, adviseurs, therapeuten en andere mensgerichte ondernemers die klaar voor de toekomst willen zijn en online willen opvallen bij hun (potentiële) klanten. Maar wel op een persoonlijke manier.

Online branding

Filosofie

Menselijkheid en persoonlijke aandacht voor jouw klanten is altijd de kern van onze branding strategie. Waarom? Elk bedrijf en elke klant is uiteindelijk een mens van vlees en bloed. Wordt een mens geraakt, dan gaat hij over tot actie. Nauwelijks in data uit te leggen, maar zo is het.

Online branding

Werkwijze

We zijn niet tevreden met minder dan bovengemiddeld.
We houden van grondig werken en gaan tot het gaatje om een succes te maken van ons werk voor jou.

WIJ STAAN VOOR

VINDBAARHEID

Uit de online schaduw van de grote jongens

IDENTITEIT

Jouw merk met beeld op het netvlies gebrand

OPVALLEN

De hoofden draaien: jij bent net even anders

Nadine & Natalie van Double Your Brand

IMPACT

Jouw online uitstraling slaat in als de bliksem

MENSELIJKHEID

Je klanten voelen zich gekend en geïnspireerd

VERTROUWEN

Je online merk geeft je klanten alle vertrouwen in je professionaliteit

WIE ZITTEN ACHTER DOUBLE YOUR BRAND?

De naam Double Your Brand staat natuurlijk voor wat we doen: jouw merk dubbelsterk maken!

Maar het is ook een knipoog naar onszelf: we lijken namelijk nogal op elkaar ?. We zijn zussen. En ja, ook een tweeling. Om enige twijfel daarover maar direct de wereld uit te helpen. Daarover later meer, als je een keer komt koffie drinken. Onze namen zijn Nadine Rosien en Natalie Rosien, ook dat lijkt wel erg op elkaar. Niet zelf voor gekozen, ha ha!

Nadine vertelt

 

Ik ben Nadine Rosien. Duits geboren, Hollands getogen, woonachtig in Scheveningen.

19 jaar lang deed ik sales en projectmanagement ondersteuning voor Siemens Nederland N.V. bij de afdeling Power & Gas. Ik was onderdeel van een gedreven en zeer vakkundig team, dat de schakel vormt tussen de Siemens ‘mothership’ in Duitsland en de bekende energieleveranciers in Nederland. Ik heb er enorm veel geleerd en met veel plezier gewerkt.

Maar niets verslaat wat ik nu met Double Your Brand doe: het ondersteunen van vakmannen en vakvrouwen in kleinschalige ondernemingen bij hun online branding en marketing.

 

Nadine - Double Your Brand
Natalie - Double Your Brand

Natalie vertelt

 

Ik ben Natalie Rosien. Mijn CV begint met opleiding en werk in de reisbranche. Daarna rolde ik het HRM vak in.

In 2014 rolde ik weer verder: de online marketingwereld in, met de focus op website content en social media beheer. Later werd ik community moderator van het online forum van de Consumentenbond.

Na een paar toffe jaren kon ik me er verder ontwikkelen tot SEO specialist. Een geweldig leerzame uitdaging met zo’n uitgebreide website als die van de Consumentenbond!

En nu? Nu zet ik mijn skills in voor de bevlogen eenpitters en kleine bedrijven die geen eigen webdevelopers afdeling, SEO afdeling of marketing afdeling hebben.

NADINE vertelt

Nadine - Double Your Brand

Ik ben Nadine Rosien. Duits geboren, Hollands getogen, woonachtig in Scheveningen.

19 jaar lang deed ik sales en projectmanagement ondersteuning voor Siemens Nederland N.V. bij de afdeling Power & Gas. Ik was onderdeel van een gedreven en zeer vakkundig team, dat de schakel vormt tussen de Siemens ‘mothership’ in Duitsland en de bekende energieleveranciers in Nederland. Ik heb er enorm veel geleerd en met veel plezier gewerkt.

Maar niets verslaat wat ik nu met Double Your Brand doe: het ondersteunen van vakmannen en vakvrouwen in kleinschalige ondernemingen bij hun online branding en marketing.

Natalie vertelt

Natalie - Double Your Brand

Ik ben Natalie Rosien. Mijn CV begint met opleiding en werk in de reisbranche. Daarna rolde ik het HRM vak in.

In 2014 rolde ik weer verder: de online marketingwereld in, met de focus op website content en social media beheer. Later werd ik community moderator van het online forum van de Consumentenbond.

Na een paar toffe jaren kon ik me er verder ontwikkelen tot SEO specialist. Een geweldig leerzame uitdaging met zo’n uitgebreide website als die van de Consumentenbond!

En nu? Nu zet ik mijn skills in voor de bevlogen eenpitters en kleine bedrijven die geen eigen webdevelopers afdeling, SEO afdeling of marketing afdeling hebben.

ONZE ACHTERGROND

Misschien vraag je je af waarom we branding & marketing zo persoonlijk en organisch mogelijk willen maken. We zijn niet bepaald de ‘snelle sales tijgers’ die met adverteren zo veel mogelijk centen willen binnenhalen. Niks mis mee hoor. Maar die insteek past nu eenmaal niet bij onze persoonlijkheden en leefstijl.

Natalie in Oeganda

REIZEN EN VRIJWILLIGERSWERK

Fulltime achter een bureau zitten is altijd al onze nachtmerrie geweest. We werken liever om te leven dan dat we leven om te werken. Want we vinden dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan geld en carrière.

Daarom hebben we allebei altijd part time gewerkt, om de rest van de week vrijwilligerswerk te kunnen doen: geestelijke ondersteuning bieden aan mensen die met levensvragen zitten.

Om vluchtelingen beter te kunnen helpen, hebben we Perzisch geleerd en ons in Nederland jarenlang met Perzischtalige mensen bezig gehouden.

Later begon het buitenland te lonken en zijn we veel in Oeganda geweest; Natalie heeft er in totaal zo’n 2,5 jaar gewoond en met de lokale bevolking samengewerkt.

AANDACHT GEVEN LOONT

 

Daarna heeft Nadine een aantal maanden in een klein dorpje in Bolivia doorgebracht en heeft Natalie haar Perzisch weer opgehaald om in Athene Iraanse en Afghaanse vluchtelingen te kunnen helpen.

Het helpen van anderen en persoonlijke aandacht hebben voor hun verhalen, vinden we zo voldoening schenkend dat dit in onze leefstijl ingesleten is.

Logischerwijs reflecteert dat ook in hoe we ons bedrijf runnen en waarom persoonlijke aandacht in onze marketing en branding strategieën een grote rol speelt. Want, zoals al gezegd: mensen blijven mensen, jouw klanten niet uitgezonderd. En mensen reageren op aandacht.

KOPJE KOFFIE DRINKEN?

Nu weet je alles over ons! Maar wie ben jij?
We zijn benieuwd naar jouw verhaal en hoe we jou kunnen helpen.